center


Hogyan szerkesszünk nézettebb híradót?

Hogyan szerkesszünk nézettebb híradót? Közszolgálati és kereskedelmi televíziók, elsősorban a hírfeldolgozás műfajaiban készülő műsorok – híradók, hírblokkok, hírműsorok – munkatársainak szóló, kiscsoportos szemináriumunkon olyan mesterfogásokat adunk át, amelyeket a világ vezető televíziós hírműsorai napi gyakorlatként használnak. Alkalmazásuk bizonyítottan növekvő nézettséget és reklámbevételt jelent.

A nyilvánosság helyi közvetítőinek nem ritkán nagyobb szerepük van egy közösség tájékoztatásában, mint régiós vagy országos társaiknak. Ez nem egyszer kizárólagosságot is jelenthet. A meghatározó szerep, a hírverseny és a korszerű tájékoztatás minél hatékonyabb televíziós hírműsorokat követel, melyek szigorú szerkesztési rend szerint készülnek: itt az írott és íratlan szabályok minden esetben kötelezőek. Közöttük szép számmal akadnak olyanok, amelyeket nem tanítanak a gomba módra szaporodó médiaiskolákban és tanfolyamokon, de a felsőfokú oktatásban sem.

Korábbi megbízóink e módszerek és tudásunk segítségével jelentősen növelték nézettségüket, hírpiaci részesedésüket és reklámbevételeiket. Mindezt a Magyar Gallup Intézet és a Szonda Ipsos felmérései, és néhány szakmai díj is bizonyítja.

Kiknek ajánljuk?
Városi, közösségi televíziók szerkesztőinek, riportereinek, operatőreinek
Kommunikáció szakos hallgatóknak
A televíziós hírműsorok iránt érdeklődő szakmabelieknek

Néhány témakör
Milyen a tévénéző és mit szeretne látni? Hírérzékenység és hírérték. SWAP, WIIFM, ACTION, OS, NO BOPSA, SBJ, OUT OF VISION. VOICE OVER: mindenre jó recept? STAND UP: amit könnyű elrontani. Szerkesztő vagy riporter?


Vissza a Képzések oldalra