center


Hatékony sajtókapcsolatok

Hatékony sajtókapcsolatok Egynapos, kiscsoportos szemináriumunkon arra adunk választ, hogyan építse, építtesse ki egy közép-, vagy felsővezető cége sajtókapcsolatait? Hogyan használhatja az írott és az elektronikus sajtót céljai megvalósítására egy vállalat, egy gazdálkodó szervezet, vagy egy önkormányzat? Milyen a korszerű médiakapcsolat? Hogyan segíthetik ügyfeleik céljait a médiaügynökségek? Gyakorlati ismereteket, biztos módszereket, a mindennapokban jól használható tudást adunk át.

A public relations eszköztár fontos eleme a médiakapcsolat. A vállalatról időnként hírt adó cikkek megjelenése aligha elégséges feltétel. Kétirányú kommunikációra van szükség, melyben a felek megőrzik önállóságukat, de e jól működő kapcsolatban maximálisan kihasználhatják a kölcsönös előnyöket. Ahhoz, hogy bánni tudjon a sajtóval és annak munkatársaival, meg kell ismernie a másik térfélen lévők elvárásait, erősségeit, gyenge pontjait. Szemináriumainkon ezekről tudhat meg a gyakorlatban használható ismereteket, bevált fogásokat.

Kiknek ajánljuk?
Médiakapcsolatokért felelős közép- és felsővezetőknek
Médiaügynökségek sajtókapcsolatokért felelős munkatársainak
Pr- és kommunikációs vezetőknek, sajtófőnököknek, önkormányzati sajtósoknak
Kis- és középvállalkozások gyakran mindenes ügyvezetőinek, tulajdonosainak

Néhány témakör
A sajtókapcsolat helye a vállalati pr-ben. Az írott és az elektronikus sajtó természetrajza, működése. A hírérték. A sajtó lélektana. Kapcsolatépítés a sajtóval. Kapcsolatépítés az újságíróval. A kétirányú kommunikáció. Milyen ember az újságíró? Interjú, nyilatkozat, vagy csak egy kérdés. Mit akar az újságíró a vállalattól, és mit kap tőle általában? A sajtótájékoztató. Online kommunikáció. A weblap. Gyakorlati példák, működő technikák. Kérdések, válaszok.


Vissza a Képzések oldalra