Hogyan szerkesszünk hallgatottabb rádiós híreket?
Kiscsoportos képzésünkön azt mutatjuk be, mi kell ahhoz, hogy a kereskedelmi rádiók hírműsorai hallgatottabbak legyenek, mi kell ahhoz, hogy a városlakók a csatorna híreiről beszéljenek. Megmutatjuk, milyen szempontok alapján kell megszerkeszteni a hírblokkokat, milyen elveket kell érvényesíteni a napi műsorfolyam összeállításakor. Elmondjuk, mit kell tenni annak érdekében, hogy a rádió hírei között szerepelni rangot jelentsen a városban.
Minden rádiótulajdonos azt szeretné, ha az ő műsorai lennének a leghallgatottabbak, ha rádiója meghatározó hírpiaci részesedést mondhatna magáénak, hiszen ez elengedhetetlen feltétele annak, hogy növekedjen a reklámbevétel. Ha azonban a csatornán hallható hírek álmosítóak, követhetetlenek, ha a rádióhallgató unatkozik, azonnal átkapcsol egy másik csatornára. És ott is marad.
Nemcsak a közszolgálati, a jó kereskedelmi rádió profi működéséhez is elengedhetetlen a megbízható, magas szakmai színvonalú hírszolgálat. A jobb műsor több hallgatót, több bevételt, nagyobb presztízst jelent. Ezt segítjük elérni.
Kiknek ajánljuk?
Kereskedelmi rádiók hírszerkesztőinek
Közszolgálati rádiók hírszerkesztőinek
Kisközösségi rádiók hírszerkesztőinek
Közszolgálati, egyházi rádiók hírszerkesztőinek
Néhány témakör
A kereskedelmi rádió természetrajza. A hírműsorok helye, szerepe a műsorfolyamban. A hírszerkesztés nem a hírírással kezdődik. Hírelemzés. A rossz hír. Hivatkozások. A belső lead. Forrásmegjelölés. A krónika típusú műsorok szerkezete a kereskedelmi rádióban. Hírgyűjtési technikák. A hírszerkesztés, mint a marketing egy lehetséges eleme.
Vissza a Képzések oldalra |