A public relations-ről
Értelmezésünk szerint a public relations a kommunikáció, a kapcsolatszervezés és a
bizalomépítés közös területein határozható meg leginkább. Olyan környezet
kialakítására törekszünk, ami biztosítja a cégazonos belső közvéleményt, segíti a
piacok, az üzleti kapcsolatok kiépítését és fenntartását. Meggyőződésünk, hogy az alapvető
pr-célok nagyvállalat, kisvállalkozás, önkormányzat vagy civil szervezet esetében is
azonosak: kellő ismertség és elismertség, jó hírnév, elégedett munkatársak, biztos üzletmenet.
A public relations értékteremtő munka.
Karban tartja a szervezet kommunikációs csatornáit,
javítja a hatékonyságot, korrekt üzleti magatartásra és kapcsolatra ösztönöz. Nem az
utólag gyártott stratégiák, a nagyotmondások és a politikai propaganda zavaros világa. Sohasem létezhet önmagában, nem lehetnek egyedi céljai, nem élhet
önálló életet. Ennek a sajátos, értékteremtő tevékenységnek a felső vezetésben van a
helye.
Nemzetközi felmérések szerint a nagyvállalatok dolgozói, közép- és
felsővezetői is úgy látják, cégüknél a feladatvégrehajtás folyamatainak egyszerűsítése
lenne a legfontosabb. Ennél csak egy dolgot tartottak fontosabbnak: a hatékonyság
növelését.
Ehhez nyújt értékálló pr-szolgáltatásokat tudásával,
kreativitásával, partnerei iránt érzett felelősségével és korrekt munkájával a Magellán PR. |